Rad bi opisal mojo včerajšnjo izkušnjo, kaj takega se ti namreč ne zgodi vsak dan. S svojim monitorjem srčnega utripa sem imel že dlje časa težave, pokala je plastika na gumbih…samo predstavljam si lahko, kaj bi se z uro zgodilo med kakim res hudim nalivom. No, in sem se odločil ugrizniti v kislo jabolko, poiskal sem številko nekega servisa v Novem mestu in se z nesrečno uro res odpravil tja. Pričakal me je g. Tine, vodja servisa in kot bi mignil, je bila ura na delovni mizi. Gospod je mojster svojega poklica in velik poznavalec izdelkov Polar! Na uri mi je zamenjal celotno ohišje in to s takšnim, ki mi je od originala bistveno bolj všeč. To pa še ni vse-ker storitve ni bilo mogoče popraviti pod garancijo, mi je računal 0.000,00-EUR, torej popolnoma nič! Res lepa gesta, kaj takega človek v teh časih več ne pričakuje. Z gospodom Marinom sva se dogovorila tudi za kompleten pregled ure in senzorjev pred DOSom, tako da bo vse delovalo tip top tudi v ekstremnih pogojih. Priporočam!!
2 misli o “Polar servis.”
Komentiranje je zaprto.
Hmmm…..servisa v Novem mestu že zdaaaaavnaj ni več, oziroma že zdaaaaaavnaj ni več pooblaščen tisti gospod. Dela na svojo roko in verjemi mi, da ko bo šla ura po gobe ti bo rekel, da se ne da več popravit, čeprav se da vse zamenjat. In to bo pomenilo, da boš mogel (verjetno kar pri njemu) pač kupit novo.
Na tole moram odgovoriti. Pred nekaj tedni sem namreč zopet obiskal “Polar servis” oz. g.Marina v Novem mestu. Res je, zastopništva nima že nekaj časa, kar pomeni da vam ure ne more popraviti na garancijo. Toda za moje pojme je strokovnjak, težave mi je vedno odpravil kar takoj-kaj takega je danes redkost. Prav tako se ne morem strinjat, da se izogiba popravilu in raje prodaja nove izdelke, imam namreč drugačne izkušnje. Seveda, v določenih primerih se popravilo ne izplača, včasih je celo neizvedljivo – žal je tako z današnjo tehnologijo.